Boskoopmonologen: Cool Casanova

Het is de laatste serie Boskoopmonologen. Voor het eerst ben ik zelf in de gelegenheid alle vijf monologen op rij te zien op de vijf locaties. Ik loop samen met drie van de schrijvers de locaties af en bij de laatste serie, op de Otweg, is de vierde en laatste schrijver aanwezig. Het is een koude dag, een harde wind, alhoewel niet zo hard dat het de monologen stoort. De vorige zaterdagen waren zonniger en warmer. Het is jammer dat deze laatste zo koud is. Kitty begint bij de warme kachel, maar Caroline zit bij het koude water van de Gouwe en doet daar de laatste monoloog. De spelers beginnen zoals afgesproken precies op tijd zodat we van de eerste twee monologen net een klein stukje missen, maar dat geeft niet echt. De strekking van de verhalen is goed te volgen.
Na de laatste monoloog treedt als afsluiting bij het buffet aan de Otweg Het Gebroken Oor op, mijn band, voor het eerst sinds anderhalf jaar. Het optreden is als de repetitie, losjes en ontspannen en ik krijg veel positieve en ook verbaasde reacties omdat natuurlijk bijna niemand weet dat ik zing en speel. Hierbij een klein stukje beeld en geluid van het optreden. Het refrein van het nummer Cool Casanova. (6,8 MB, Quicktime)

Reacties

Populaire posts