Lady Macbeth: eerste voorstelling

De eerste voorstelling van Lady Macbeth is gespeeld. Wisselende reacties. Sommigen vinden het onverstaanbaar, anderen zijn enthousiast. Zelf ben ik tevreden. Er wordt goed gespeeld, het kan altijd beter en komende dinsdag wil ik nog even stevig repeteren om de laatste losse draadjes weg te werken. Zoals altijd complimentjes voor de vormgeving (mijn vormgeving). Ik ben natuurlijk benieuwd wat de jury er volgende week van vindt.

Het meest trots ben ik toch wel op mijn hoofdrolspeelster, Lady Macbeth, die ongelooflijk veel bereikt heeft in korte tijd. De rust in het spel, de verstaanbaarheid van haar Belgisch accent voor ons Nederlanders, de emoties die ze in haar rol weet weer te geven.

Om niet al te veel over de voorstelling te verraden, later meer.

Illustratie: de moordenaar van Banquo

Reacties

Populaire posts