Blankenberge # 15

Het zit er op! De laatste voorstelling is gespeeld. Een gedeelte van de kritiek van mijn vrouw verwerk ik in de voorstelling. Ik pas het gebruik van de muziek aan en laat de spelers zonder sieraden en met minder schmink spelen. Ze starten onvervaard en maken een groot aantal kleine foutjes, maar het ritme is beter dan voorheen. Er zit meer schwung in de voorstelling. Na de pauze worden ze mijns inziens iets te nonchalant en ontspoort het soms. Maar dan kan ik niet echt goed kijken omdat ik ook foto's maak. Voor het plakboek en wellicht binnenkort enige plaatjes in dit blog.
Ik ben niet ontevreden maar ook niet helemaal ontevreden. Ik heb fijn met de spelers gewerkt, het is een leuke groep. Wat me vooral aanspreekt is dat alle leeftijden vertegenwoordigd zijn. Ik had graag een maandje extra gehad. Het is een lang stuk en aan de ritmiek had met meer repetities best iets gedaan kunnen worden. Volgende keer nog beter!

Reacties

Populaire posts