Blankenberge # 08

Met Het Gebroken Oor nemen we een prachtige a-dynamische clip op. Het nummer Barre Winter zonder zang, met een nauwelijks bewegende band bestaande uit zes heren in pakken. De drummer en de sologitarist op de voorgrond op stoelen, de organiset en profil rechts en de bassist en ik op de achtergrond. Tegen een egaal grijze wand spelen we het nummer vermoeid en ongeïnteresseerd. Een echte anti-clip. Hierbij de tekst van het nummer, later wellicht foto en geluid.

EEN BARRE WINTER

het wordt een barre winter
blaad'ren vallen naar beneê
ik loop alleen te dwalen
jij loopt niet langer met mij mee

het wordt een barre winter
nu jij niet meer van me houdt
terwijl de bladeren vallen
ga ik verder
zonder jou

het wordt een barre winter
de wind slaat de bomen kaal
ik wilde jou nog eenmaal kussen
nu zijn mijn lippen schraal

het wordt een barre winter
nu jij niet meer van mij houdt
de sneeuw begint te vallen
en ik ga verder
zonder jou

het wordt een barre winter
nu jij niet meer bij me bent
de kou tast jou geheugen aan
je doet alsof je mij niet kent

het wordt een barre winter
nu jij niet meer van mij houdt
door de besneeuwde straten
ga ik verder
zonder jou

Reacties

Populaire posts