De Boskoopmonologen: Op zoek in Boskoop




Op weg naar de Kralingse Zoom zie ik een fiets hangen aan een verkeersbord. Omdat mijn fiets kapot is en ik moet lopen haal ik de fiets er vanaf. Hij staat niet op slot dus fietsend vervolg ik mijn weg. Ik ga met de lightrail naar Boskoop om te kijken naar een repetitieruimte in het Praathuis. Het is afwisselend weer. Dan weer regen, dan weer zon, dan weer bewolkt. Op het perron van het station van Boskoop is het gevaarlijk glad. Als ik het Praathuis heb gezien, wandel ik een eindje door Boskoop om te zien of er geschikte locaties zijn voor mijn monologen in het project Oude Routes, Nieuwe Wegen. Ik maak veel foto's, vandaar dat dit vandaag een fotoblog is geworden. Op de terugweg vallen de reizigers die tegenover me in de trein zitten in slaap. Ben ik zo vervelend?
De versnelling van de rode fiets die luistert naar de naam Meteor werkt niet geweldig, ik moet hem voortdurend vasthouden. Dus op de terugweg laat ik de fiets achter op dezelfde plaats waar ik hem heb gevonden.

Reacties

Populaire posts