In Utrecht

Het is trouwdag in Utrecht. Voor de slaapwinkel staat een Rolls Royce geparkeerd. Het lijkt alsof het bruidspaar het huwelijksbed aan het uitzoeken is, maar als ik verder loop zie ik op de brug twee bruidsparen. Het ene paar zit al in een blauwe auto en de fotograaf vraagt of de bruid op de motorkap plaats wil nemen. Dat mag niet van de eigenaar van de auto die toch niet zo chic is als de Rolls. Het andere bruidspaar loopt rond met een vrouwelijke fotograaf. Het tweede paar is klassiek gekleed in witte jurk en zwart pak.
Ik ben in Utrecht voor de halfjaarlijkse vergadering van de samenwerkende bureau's Studium Generale. We gaan praten over nieuwe media, o.a. Hyves. Sinds kort ben ik niet alleen blogger maar ook Hyver. Ik heb het mijn dochter geleerd en die doet het nu veel meer en enthousiaster dan ik. Ze onderhoudt er haar contacten met haar vriendinnen mee.

Reacties

Populaire posts