Het is volbracht: de tweede voorstelling van Mevrouw N.N.

Iedereen vraagt me of het niet veel moeite kostte om te besluiten mijn animatie te schrappen uit de voorstelling Het verhaal van mevrouw N.N. Om het besluit te nemen kostte me inderdaad veel moeite maar toen het besluit eenmaal genomen was voelde het als niet meer dan normaal. Alles voor een optimale voorstelling. Dat is het belangrijkste en dat is gelukt, te oordelen naar de reacties nu in vergelijking met die van vorige week. De voorstelling roept minder vragen op en het verhaal is nu goed te volgen.

Marjanne en ik vinden allebei dat ze ditmaal iets minder goed speelde dan vorige week en ook wat betreft het verplaatsen van de spot, wisselingen van tempo en stemgebruik zijn nog verbeteringen aan te brengen. Maar dat is voor een volgende keer. Tevreden over de samenwerking zijn we allebei. Deel twee van ons Tsjechov-project is zo'n ongeveer afgerond. Marjanne vertrekt naar Rusland, het land van Tsjechov, en ik ga me ondertussen voorbereiden op deel drie, de monoloog Onheil.

Reacties

Populaire posts