Kapitein George Hensel

Lieve ...,

Met alle respect en maximale begrip, het is mijn wens om u te informeren dat, ik heb een vertrouwelijk voorstel voor you. I hoop dat ik je kan vertrouwen om samen met mij om dit te bereiken.

Voordat ik verder ga, wil ik me aan u voorstellen, ik ben capt. George Hensel de commandant van de Special Purpose Marine Air-Ground Task Force van de Verenigde Naties troepen in Irak, over de oorlog tegen het terrorisme.
Ik heb nu in ons bezit een bedrag van USD 9,2 miljoen, die werd teruggevonden in een van onze aanvallen op terroristen in Irak kampen hier, want ze houden het grootste deel van hun geld in huis voor het kwaad activiteiten die normaal gesproken krijgen ze via een illegale deals over ruwe olie.

Op basis van het lijden dat we hier ondergaan sommigen van ons niet voldoen aan dergelijke geluk. Het gebeurde dat in onze laatste overval vorige week een inval in een van de terroristische sterke base hier in Irak en we vorderen dit enorme bedrag. Deze box van het geld is gestort met het Rode Kruis hier in Bagdad hen te informeren dat er contacten zijn gemaakt voor de bewaring en om contacten voor het juiste gebruik ervan. Zoals de teamleider is het onder mijn bevoegdheid tot goedkeuring wie voortkomt voor dit geld.

Dus ik moet iemand die ik kan omgaan met zijn op vertrouwen en dat is waarom ik contact met je. dus als je accepteert, zal ik u naar voren gebracht als de begunstigde / eigenaar van de fondsen en beweeg het geld om je in Europa. Als een militair personeel kan ik niet optocht een dergelijk bedrag of het uitvoeren naar Amerika, zodat ik nodig heb om iemand te presenteren als de beneficiary. I enkel uw acceptatie nodig en alles is done. I hebben een 100% authentiek middel van de overdracht van het geld dat via diplomatieke koeriersdienst u in Europa.

Zodra ik bevestig uw interesse naar mijn proposal. and uw positieve antwoord dat ik zal overgaan tot uw naam registreren als de begunstigde.

Als u geïnteresseerd bent, dan laat het me weten, zodat ik kan overgaan tot de zending registreren op uw naam als de tijd is heel belangrijk voor mij. Ik doe dit op vertrouwen, moet u begrijpen dat als een getrainde militaire deskundige Ik zal altijd zorgvuldig in mijn contacten, dus alles is intact. Dit geld is mijn leven en ik ben bereid om u 30% van het totale bedrag wanneer het geld wordt geleverd aan jou. Ik wacht op uw reactie, zodat we onmiddellijk kunnen gaan. In minder dan 7 dagen het geld moet worden in uw bewaring.

De enige telefonische toegang we hebben is radio bericht dat is voor onze algemeen gebruik en wordt bewaakt, dus alle communicatie verloopt via e-mail tot we onze opdracht afwerking hier en vliegen rechtstreeks naar uw land om je te ontmoeten. Dank God dat de nieuwe President Elect, Barrack Obama wiens grote belangstelling terug is bel ons snel thuis.

Voor meer vertrouwelijkheid, zal Ik waardeer uw inspanning om mij te bereiken via deze private e-mail ghensel11@gmail.com

Groeten
Capt. George Hensel

Foto: George R. Hensel, PhD (dus niet kapitein George Hensel)

Reacties

Populaire posts