Einde van de eerste ronde

De eerste ronde met klas 2 zit er op. We besluiten met een korte presentatie van wat we hebben gedaan voor de andere drie klassen. Die hebben muziek, dans of film gedaan. Ik ben tevreden over wat ik heb bereikt in de vier lessen. Iedereen doet wat, de een wat meer dan de ander, maar ze staan er en laten wat zien. Ze spelen vier scènes. De eerste is een afscheid, de laatste een thuiskomst. In stellen nemen ze afscheid en verwelkomen ze elkaar. Daartussendoor doen ze twee vuur-water-lucht-aarde-oefeningen op het thema Boer Zoekt Vrouw.

's Middags werk ik verder met klas 3. Die worden steeds leuker vind ik en laten ook steeds meer zien. Ik doe filmscènes met ze. Iedereen moet zijn of haar favoriete filmscène regisseren met een aantal spelers van zijn of haar keuze. Naar aanleiding van een dansfilm dansen we met zijn allen. Er ontstaat al een groepsgevoel. Ik moet ze eens vragen wie er nou eigenlijk bij elkaar in de klas zitten.

Reacties

Populaire posts