Brievenbus

Ik sta in de regen om het pakje te posten. Voor station Delft. Ik ben onderweg naar mijn band, Het Gebroken Oor, maar loop snel naar de voorkant van het station om er voor te zorgen dat mijn pakje op tijd zijn bestemming bereikt. De brievenbus voor het station staat net niet meer onder de overkapping in de regen te glanzen. Het is koud. Het is nat. Ik sta te hannessen met mijn elektrische gitaar die ik liever niet op het natte wegdek wil zetten. Het pakje gaat niet makkelijk naar binnen. Net iets te dik lijkt het, maar met een weinig duwen lukt het me toch het er in te krijgen. Op het moment dat ik het weg voel glijden zie ik dat ik de verkeerde gleuf heb gekozen. Lokale post in plaats van interlokale post. Nu hoop ik maar dat het pakketje toch nog op tijd komt.

Reacties

Populaire posts