Kleine Koe in Rotown

Al enige tijd geleden schreef ik over de band Little Cow. We zagen een gedeelte van het optreden van deze band uit Budapest in Groningen, tijdens het Noorderzon festival. Aanstekelijke Balkanbeats op een zomerse avond. Sinterklaas was zo vriendelijk om mijn vrouw twee kaartjes te geven voor hun concert in Rotterdam. En ik mocht zomaar mee! Ditmaal is de avond niet bepaald zomers. Het is koud en guur buiten. Het regent niet op de heenweg, maar op de terugweg raken we doorweekt.

Gelukkig mag dat de pret niet drukken. Lag er vorige keer een grote vijver tussen ons en de band, dit keer stonden we er boven op. Een niet geheel uitverkocht Rotown, maar een gezellig druk Rotown raakte al snel in de stemming en iedereen hopste en hupste op de dansvloer. Ik moest diep in mijn geheugen tasten om te herinneren wanneer ik voor het laatst in Rotown was. Bij een beetje een mislukt eigen optreden tijdens de Singer/Songwriterswedstrijd van de Popunie. Jaren geleden, maar nu wil ik vaker naar dit soort gezellige optredens!

Reacties

Populaire posts