Melba Toast # 02

Het is lang geleden dat ik schreef over Melba Toast, de eenakter voor het komende eenakterfestival en ondertussen komt de voorstelling dichtbij. Aanstaande vrijdag begint het festival, de vrijdag erop spelen wij onze eenakter. Nog drie repetities te gaan, zondag overdag een hele dag, dinsdag een normale repetitie en donderdag een tryout in de repetitieruimte van het Nieuw Capels Toneel, theater de Schenkelstee.
Ondertussen begint alles vorm aan te nemen. De rollen zitten er aardig in. Eén rol zit nog niet helemaal lekker, de rol van de minnares Carla, maar vorige week ging die eigenlijk beter dan vandaag. Na de doorloop doen we nog een keer de eerste helft en werk ik speciaal aan de loopjes van Carla. Het decor is geschilderd, er is een idee voor de kostuums dat alleen nog uitgevoerd moet worden. Alles begint op zijn plaats te vallen. Ik denk dat we na zondag klaar zullen zijn en alleen nog de puntjes op de i hoeven te zetten. Kijken hoe het publiek donderdag reageert op de tryout.
Ik heb alleen een fout gemaakt met het lichtplan. De zaal omgedraaid. Dat moet ik morgen snel met Nico rechtzetten.

Reacties

Populaire posts