De tijd is te kort

Het is meer dan een half uur rijden naar het strand en er staan lange files. Als we midden in de middag naar het strand rijden, staan de files gelukkig de andere kant op, dus dat valt dan misschien mee. Maar ik moet onderweg natuurlijk heel nodig pissen, bij de hoofdpijn die ik al heb, dus dat gaat van de tijd af. Het duurt lang voor we een plek vinden. Langs de kant van de weg, achter een bushalte in de berm daal ik af naar een grote vijver waar ik mijn pis in laat kletteren. De tijd verstrijkt. Dan verdwalen we op weg naar het strand, dus wat blijft er over? Als we op het strand aankomen blijkt het naaktstrand ook nog eens een heel eind lopen te zijn. Zo ver mogelijk weg van de 'gewone' gezinnen, mensen met kinderen. Minstens een kwartier met hoofdpijn door de hitte lopen. Eindelijk zien we in de verte naakte mensen. Dit kan niet goed aflopen.
Dit is het vierde deel van het korte feuilleton "Tien redenen"

Reacties

Populaire posts