Idols

Van tijd tot tijd proberen mijn drie vrouwelijke huisgenoten me te interesseren voor het televisieprogramma "Idols". Vorig jaar heb ik soms gekeken, nieuwsgierig naar wat het was, net zo als ik een tijdje naar de eerste serie van Big Brother heb gekeken, maar nu ik weet wat het is heb ik alle verdere interesse voor het programma verloren. Zelfs het idool van mijn vrouw, Harm, kan me niet bekoren. Liedjes die worden ingekort tot ongeveer de helft van het origineel, begeleidt door de meest vreselijke muzakorkesten. Mijn vrouw verwijt me dat ik zelf theaterteksten inkort, maar dit gebeurt zonder respect, het is alleen maar om tijd te winnen zodat er meer reclameblokken kunnen worden uitgezonden. De uitzending van vanavond gaat over rock&roll, maar heeft niets met rock&roll te maken. "Blue Suede Shoes", "Jailhouse Rock", Elvis Presley draait zich om in zijn graf.

Reacties

Populaire posts