Narisk # 10

Tijdens het eten belt Serge me dat hij vanavond niet kan komen. Te druk en wellicht de komende tijd sowieso te druk om de voorstelling van muziek te voorzien. Dus we spreken af dat we een andere keer weer samenwerken, als er meer tijd is. Dat is jammer, maar beter dan dat we een half af product afleveren. Daarnaast voel ik me niet lekker, ik ben snipverkouden, het snot loopt me uit de neus. Als ik bij de repetitie aankom blijkt Liesbeth ook nog eens te moeten werken, is Niels later en heeft Cindy de ghettoblaster niet bij zich. We beginnen twintig minuten te laat, drinken eerst uitgebreid koffie tijdens het wachten op Niels en gaan dan door alle verzamelde scènes heen.
Dat gaat niet slecht. Ik roep vanaf de kant een geïmproviseerde montagevolgorde en de spelers spelen een uur lang onafgebroken de scènes door. Behalve dan de scènes met Liesbeth. Verder moet er nog een plot inkomen en een titel worden bedacht. Dat laatste doen we tot besluit. We komen nu tot de titel "Platte tekst". Een intrigerende, pakkende titel.

(wordt vervolgd)

Vorige aflevering

Reacties

Populaire posts