Melba Toast # 07: Epiloog

Vanavond de laatste, of in ieder geval voorlopig laatste, voorstelling van Melba toast. In de Larenkamp tijdens het Eenakterfestival op Zuid. Mijn spelers spelen een fantastische voorstelling. Waar het vorige week nog iets te snel ging, iets te gespannen, nemen ze nu de rust die de voorstelling net nodig heeft. Van te voren ben ik bang dat in deze zaal de voorstelling minder tot zijn recht zal komen dan in 't Kapelletje, maar het tegendeel is waar. Alle overgangen worden goed gepakt, het ziet er goed uit, ze benutten de volledige ruimte van het toneel. De twee andere voorstellingen vind ik minder dan de keer dat ik ze in het festival heb gezien, de mijne is duidelijk beter. Ik krijg goede reacties van de mensen die ik uitgenodigd heb en van Marieke van Leeuwen die me complimenteert met de beste voorstelling die zij heeft gezien. Waarbij moet worden opgemerkt dat ze de winnende voorstelling van De Onderneming van Eddy Geerlings niet heeft gezien. Toch kan ik trots door de stromende regen naar huis fietsen. Wat kan mij nu nog deren?

Reacties

Populaire posts