Schuilkelder # 04

"Wanneer verstand en hartstocht met elkaar strijden, krijgt het verstand gelijk - en lijdt de nederlaag" lees ik op het kalenderblaadje bij de Cultuurscout. Een citaat van Otto Weiss, theaterdirecteur. We praten met haar over een lokatie. Ze organiseert binnenkort een kunstborrel in het gebouw van meubelwinkel Europoort, ondergronds, nat, er ligt alleen een mooie houten vloer in, dus wellicht een geschikte lokatie voor de nieuwe voorstelling van Narisk. Ik heb er contact over gehad met Ferrie en hij kent de plek. Is er geweest op de Architectuurdag. Het schijnt een prachtige lokatie te zijn en ik hoopte dat we er nu met de Cultuurscout heen konden maar ze geeft ons slechts naam en telefoonnummer van de directeur die we kunnen bellen.
Dat doe ik. De directeur is enigszins afhoudend. Ik vertel mijn verhaal gepassionneerd, hij is realistisch en wil weten om hoeveel keer het gaat en hoe laat. Maar hij is niet onwelwillend. Hij belooft met zijn broer, de mededirecteur te overleggen en me volgende week terug te bellen.

Reacties

Populaire posts