Een lange dag

Een hele dag repeteer ik in Schoonhoven. Een lange dag. We nemen het hele stuk nogmaals scène voor scène door. Het tweede bedrijf nemen we iets sneller want daar is in de afgelopen tijd al heel veel aan gewerkt. Gelukkig maar, want het is het ingewikkeldste bedrijf. Tijdens de andere twee bedrijven doe ik alle scènes dubbel. Ik laat ze de scène spelen, geef wat commentaar en laat de scène nogmaals spelen.
Er zijn nieuwe kostuums voor de heren en dat ziet er een stuk beter uit. De fotograaf maakt foto's voor het affiche dat ik ontworpen heb en dat hij gaat uitwerken. Hij heeft een foto van een statig hotel gevonden waar de foto's van de spelers ingemonteerd gaan worden. Ik ben benieuwd.
Tussendoor is er lekkere pompoensoep, een pompoenragout, lekker brood en genoeg om de inwendige mens te versterken. Ik werk ook voor het eerst met de muziek, dus de voorstelling begint vorm aan te nemen. Nog iets minder dan twee weken en dan is het zover!
Hotel du Libre wordt gespeeld op zaterdag 11, zondag 12, vrijdag 17, zaterdag 18, vrijdag 24, zaterdag 25 en zondag 26 november. De zondagen zijn matinees. Meer informatie op de website van het Artotheater

Reacties

Populaire posts