Afgewezen

Mijn verzoek om subsidie aan de Dienst Kunst en Cultuur is door de commissie afgewezen. Een tegenslag en ik beraad me op volgende stappen. Een nieuw subsidieverzoek doen in augustus, andere fondsen aanschrijven. Het plan moet in ieder geval danig worden aangepast. De commissie vindt dat ik teveel zelf wil doen, een conclusie die ik me kan voorstellen als je mijn plan leest. Dus wat ik precies wil en hoe en met wie moet beter door mij worden uitgelegd en verklaard. Ik geef het in ieder geval nog niet een-twee-drie op. Misschien moet ik toch een acteur/zanger zoeken die de rol van de Zanger op zich neemt, of een regisseur zoeken die het geheel regisseert. Het eerste idee trekt me meer dan het tweede. Ik vind mezelf beter als regisseur dan als acteur. Ik moet er over nadenken.

Reacties

Populaire posts