3 x daags

Ik repeteer nu drie maal daags aan mijn monoloog, Set a light, het thema van de Museumnacht. 's Ochtends als ik naar mijn werk fiets spreek ik mee met de tekst in mijn mp3-speler zodat ik zeker weet dat ik de tekst niet fout uit mijn hoofd leer. Op de terugweg doe ik het dan nogmaals, maar dan zonder mp3-speler, om zeker te weten dat ik het ook zonder geheugensteuntje kan. Tenslotte doe ik het dan 's avonds nog een keer voor het echie met mijn gitaar er bij.

Helaas zijn de weersvoorspellingen niet denderend, maar voor vandaag was ook slecht weer voorspeld en behalve de regen vanochtend is het nu de hele middag al stralend weer. Gelukkig is er een noodplan. Dan gaan we in plaats van in een fluisterbootje met acht tot tien personen in een grotere boot, de Annigje. Daar kunnen tegelijk twintig mensen in. Is minder intiem, maar dan kunnen als bijkomend voordeel over de hele avond verdeeld weer meer mensen het zien.

Reacties

Populaire posts