Druk

Ik heb het druk. Dagenlang heb ik niets in dit weblog geschreven. Meestal vind ik wel een momentje tussendoor om een paar woorden te schrijven, maar deze week was ik gewoon vaak niet eens in de buurt van een computer om dat te doen.

Terwijl er juist zoveel te vertellen is. Vier workshops Present Yourself gegeven op het Albeda College (woensdag en vrijdag), een nieuw en enigszins mislukt nummer opgenomen met Het Gebroken Oor (woensdagavond): Tot het einde van de nacht (als het wel gelukt was had ik nu een link geplaatst naar het nummer), Het Oor van Erasmus georganiseerd en gepresenteerd (winnaar: de uit vijf uit alle windstreken afkomstige International Business Administration-studenten bestaande band Pangea, die in het nummer IBA de afkorting gebruiken voor Integrated Bastards Association), en tenslotte op vrijdag de tweede voorstelling van Duizend Bommen en Granaten in het Valkenhoftheater te Vlaardingen. Daar zag de voorstelling er prachtig uit, er was veel verbeterd aan de overgangen van de scènes en de articulatie en liep niemand weg. Maar doordat de voorstelling in een lijsttoneel werd gespeeld was hij ook afstandelijker en minder intens en heftig voor het publiek.

Maar wie weet schrijf ik later nog uitgebreid over al deze avonturen.

Reacties

Populaire posts