Rotterdamse Museumnacht (Grrr en CBK)


Na Roodkapje nemen we in Grrr een cd op, Mijn Vrouw en ik. Een bijzondere ervaring. Vroeger hebben we wel eens liedjes samen gezongen met gitaar en opgenomen op een cassettebandje. Maar nu improviseren we samen een stuk muziek. Gerda op percussie en ik op een akoestische gitaar. Allerlei instrumenten zijn aanwezig in Grrr Jamming Squeak en iedereen mag er muziek maken en opnemen onder één voorwaarde. Er moeten dierengeluiden worden gebruikt. Ik kies voor de Amerikaanse alligator een mooi onheilspellend geluid.

Daarna gaan we naar het Centrum Beeldende Kunst waar mijn broer, de striptekenaar G. Wasco een performance uitvoert. Hij tekent op een tafeltje op doorzichtig papier. Van onderen wordt wat hij tekent gefilmd en geprojecteerd op de witte muur. Hierbij een filmpje met foto's die ik maakte gemengd met de muziek die Mijn Vrouw en ik hebben opgenomen in Grrr.

Reacties

Populaire posts