Generale repetitie

Vanavond vindt de generale repetitie plaats van ons optreden in Boskoop, aanstaande zaterdag in De Talententuin. Huib heeft eindelijk een nieuwe snare gekocht, het kleine trommeltje met aan de onderkant metalen snaren dat in het midden staat bij een drumstel. Of het daaraan ligt is niet zeker, maar we spelen vanavond lekker. Soms loopt er iets mis en vliegen we in een nummer uit de bocht, maar over het algemeen gaat het goed. Ikzelf weet de juiste balans te vinden tussen niet al te moeilijk doen op de bas en niet al te eenvoudig te spelen omdat ik niet beter kan. Een nummer wordt op mijn verzoek geschrapt omdat ik vind dat ik het niet goed genoeg kan spelen (Het geeft niet wat je me te eten geeft). Ik heb er zin in.
Het Gebroken Oor speelt a.s. zaterdag 15 juli 2006 aan het einde van de middag om 17.15 uur in De Talententuin. De boot er naar toe vertrekt om 16.00 uur. Meer info op de site. Komt dat zien!

Reacties

Populaire posts