Ik wil alleen zijn

Al lange tijd, meer dan een jaar, is Peter bezig met het samenstellen van een box met tien cd's onder de titel "Het Archief". Twee cd's zijn al een tijdje klaar "À la française" en "Gemiste Kansen". Maar Huib ontdekte op de cd "Gemiste Kansen" een ontbrekende gemiste kans: het nummer "Ik wil alleen zijn". De versie die hij op een oud cassettebandje had staan was niet geweldig, misschien een terecht vergeten gemiste kans. Daarom niet getreurd, we namen gewoon een nieuwe versie op. Hierbij een take van het nummer in de repetitieruimte. Gisteravond speelden we een jazzy versie, dit is een rockversie. Het negatief van het nummer "Ik wil bij jou zijn" van de laatste cd. "Zonder jou ben ik volmaakt gelukkig!"

Luister hier naar:
Ik wil alleen zijn
mp3, 4,2 min, 5,8 MB

Reacties

Populaire posts