Digitale student

Om wekelijks onze digitale nieuwsbrief te verzorgen zochten wij een digitale student. Drie studenten reageerden, twee mannen en een vrouw. We kozen voor de vrouw die er bepaald niet digitaal uitziet. Aankomend psycholoog en analoog zijn eerder van toepassing. Een enthousiaste jongedame met heel veel blonde krullen, die altijd een goed humeur lijkt te hebben. In ieder geval op maandag, toch al niet de leukste dag van de week, als ze voor ons komt werken.
Misschien dat ik als ik een depressieve patiënt van haar zou zijn met zelfmoordneigingen dat ik dan nog depressiever zou worden van haar immer goede humeur, nu profiteren we er alleen maar van en denk ik eerder: ik zou willen dat het mijn dochter was. (Niet dat ik geen leuke dochters heb, lezers van dit blog weten wel beter.) Ze houdt net als ik een weblog bij, schrijft leuke stukjes en maakt mooie foto's. Daarom dit stukje: bekijk haar website Soyrosa hier

Reacties

Anoniem zei…
Wat leuk! Nu zit ik met een nog bredere lach op mijn gezicht achter de computer ;-D Zo vaak wordt er niet een heel (leuk) blogstukje over mij geschreven ;-)
Anoniem zei…
Ja, ze is altijd vrolijk, he! :-)
Is ook wel één van haar kwaliteiten. En behoorlijk digitaal toch ook nog...

Volgens mij heb ik dr helemaal niet zo gek uitgekozen... ;-)

Populaire posts