Bor Yueh

Mijn bagagedrager heeft een naam. Twee namen zelfs, een voornaam en een achternaam. Hij staat in reliëf bovenop. Eigenlijk is de naam me nooit opgevallen, maar opeens valt mijn oog er op. Ik sta bij de fietsentalling vlakbij de boekhandel, de schoenenwinkel en de drogist en ontketen mijn fiets. Bor Yueh. Dat staat er. Ik heb geen flauw idee wat het betekent. Is het een naam of heeft het een betekenis. Gelukkig is er het internet. Ik ga op zoek.

"Established in 1976, Bor Yueh has over 20 years' of professional experience in producing bicycle parts and accessories. Our customers come from countries around the globe and are kept up to date in order to stay ahead of competition. They also enjoy our prompt service, excellent quality and reliability. Major product lines include unicycles, luggage carriers, water bottle holders, and rack straps."

Bor Yueh komt uit Changhua in Taiwan en maakt fietsonderdelen. Eenwielers, bagagedragers, bidonhouders, fietsbellen, fietsstandaards en snelbinders. Het adres is

BOR YUEH INDUSTRIES CO LTD,
7 FUKUNG RD
FUHSING IND ZONE

CHANGHUA
TAIWAN.

The new Bor Yueh plant was built with investment of US $3.2 million, occupies a 3-hectare site, and is expected to be completed in late April and come on line in June. Bor Yueh President Chen praised the convenience of the industrial district, which contains its own customs station and container port.

Changhua is beroemd vanwege het grote boeddhabeeld dat er staat. 26 meter hoog is het in de hele stad vanaf bijna iedere plaats zichtbaar.

Ik heb de volgende bagagedrager achterop mijn fiets:

CARRIER 318N. Een stevige achterdrager voor op een mountainbike of trekkingfiets. Let op: er moeten oogjes op uw frame zitten om de drager aan te bevestigen. In hoogte en lengte verstelbaar, geschikt voor 26 en 28 inch wielen (de mijne zijn 28 inch), gemaakt van aluminium en mat zwart van kleur.

Ineressant, niet waar?

Reacties

Populaire posts