Wennen

Behalve dat ik moet wennen aan Nederland moet ik ook weer wennen aan het bloggen. Voor de vakantie was ik gewend om (bijna) iedere dag iets te schrijven, nu moet ik de draad weer oppakken. Het lijkt alsof ik niets weet om te schrijven, maar dat is niet waar. Er gebeurt genoeg. Ik zie een prachtige Italiaanse film in Lantaren/Venster (Le conseguenze dell'amore), een grappige Franse film op televisie (Le silence est d'or) en gisteravond op tv een intrigerende Italiaanse nachtfilm (Non ti muovere). Zo blijf ik in Zuid-Europese sferen terwijl overdag het normale Hollandse leven zich voortzet met werken op de universiteit. Op vrijdag werk ik langdurig aan de voorbereidingen van Macbeth, volgende week dinsdag starten de repetities. Ik denk dat het vanzelf zal terugkomen.
Foto: Le conseguenze dell'amore

Reacties

Anoniem zei…
Mijn vingers worden altijd stijf van een tijdje vakantie. Alsof de woorden niet meer willen komen, mijn eerste stukje na de vakantie is voor mijn gevoel niet levendig genoeg :) Maar ja, je 'moet' bloggen, he.

Populaire posts